poniedziałek, 16 stycznia 2017

GDY ZIMNO W NOGI



Powstały jako zaliczenie kolejnego Lelewela konkursu na stronie IK

Inspiracja było samo życie! bardzo zwyczajnie bardzo pospolicie zobaczyłam te „opaski”na nogach pewnej dziewczyny.Gapiłam się jak głupia a mojej głowie „burza” szalała.Dobrze ,że kolejka do kasy była dosyć długa to nagapiłam się ,że hej.

Nim dotarłam do kasy to miałam już w głowie gotowy plan:pudło z resztkami”przeszukałam” wzór prawie wybrałam:-)
I tak powstały całkiem fajne i mega „odgapione ” otulacze/ozdobniki/opaski jak zwał tak zwał.Powiedzmy ,że opaski na łydki.



Technicznie
włóczka-DORA
szydełko-2,5 mm
wzór-właściwie bez wzoru ,słupki chwytane za tylną nóżkę
zdjęcia -Ela

 Pozdrawiam z zaśnieżonego Śląska:-)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Guziki to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ocieplacze:-). serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajna rzecz:) Widziałam już kilka razy na ulicy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń