sobota, 31 grudnia 2016

NIEZŁA BROSZKA ups BRIOSZKA


Ela zamówiła komin w bystrym granacie! matko słyszałyście a może czytałyście jaki to kolor????
szczęka mi opadła.....pojechałam do pasmanterii a tam od razu złowiłam okiem Alize w pięknym głębokim,intensywnym granacie.Po prostu bystrym😆Nawet skład mnie nie odstraszył :bawełna  z akrylem! bo ten kolor ,rozumiecie?

Komin miał być na jesień ew zimę więc absolutnie nie ażurowy.I tu od razu pomyślałam o wzorze brioszkowym.Od dawna miałam go ochotę wypróbować ale nie bardzo miałam pomysł gdzie go zastosować.

Narzuciłam oczka i zaczęłam robić wg instrukcji,doskonałej jak zawsze,Agnieszki IK.
Najpierw wydziergałam parę rzędów zwykłym ściągaczem,dopiero potem zmieniając go w brioszkę.
Moim zdaniem wyszło idealnie!(wiem skromna jestem 😁).
Komin jest gruby ,miękki i bardzo mięsisty dzięki brioszce.
 

Technicznie
włóczka- Alize Cotton Gold
druty -KP 3,00
wzór-wg Intensywnie Kreatywnej
zdjęcia-ELA

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny choć wzór by było bardziej widać z połączenia dwóch odcieni:) Wszystkiego najlepszego na nowy rok:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu brioszka jednokolorowa to już było dla mnie wyzwanie.Może kolejny krokiem będą dwa kolory?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny komin Basiu. Spełnienia w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. When did you start writing articles related to 먹튀검증사이트? To write a post by reinterpreting the I used to know is amazing. I want to talk more closely about , can you give me a message?

    OdpowiedzUsuń